Politica de retur

Politica de retur pentru Fashion

Echipa ElisFashion dorește ca toți clienții să fie mulțumiți de produsele cumpărate, de aceea, în cazul în care există nemulțumiri, produsele pot fi returnate. 
Legislația prevede "consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor". 

În termen de maxim 14 zile de la primirea coletului, trebuie să anunțați telefonic sau prin email că doriți să returnați.

Conditia de returnare este ca produsul să fie în aceeași stare în care a fost livrat : în ambalajul original cu toate accesoriile și etichetele, fără semne de purtare sau miros de parfum! 
Produsele returnate care nu respectă condițiile de mai sus vor fi refuzate și returnate clientului care va achita transportul dus-întors! 

În cazul în care ați ales o mărime care nu vi se potrivește, sau din orice motiv doriți schimbarea produsului cu altă marime, sau schimbarea cu alt produs, vă oferim serviciul Exchange.
Primul schimb este gratuit! În cazul în care veți schimba de mai multe ori, se achită taxa de transport de 15 lei la următoarele schimburi.
Trebuie să anunțați telefonic sau prin email, faptul că doriți să schimbați produsul cu altul de pe site-ul nostru. Noi vă trimitem coletul, iar în momentul în care-l primiți, veți face schimb cu curierul de colete. Coletul pe care-l schimbați trebuie să fie pregatit de livrare în momentul în care ajunge curierul la dvs. Dacă produsul pe care-l doriți este mai ieftin, diferența de bani va fi livrată direct în contul dvs. Dacă produsul pe care-l doriți la schimb este mai scump, veți plăti diferența curierului (Spre exemplu: dacă doriți să schimbați un produs de 49.99 lei, cu altul de 59.99 lei, atunci la schimbarea coletelor, veți plăti 10 lei diferența) 

În cazul în care doriți restituirea banilor, veți anunța telefonic sau prin email acest lucru. Un curier va fi trimis la dvs. pentru a prelua coletul. Costul transportului la retur este 15 lei. Clientul va suporta taxa de retur. Se va scădea din suma returnată taxa de 15 lei. Termenul de returnare a banilor este de maxim 7 zile lucrătoare din momentul în care ajunge coletul la noi, prin transfer bancar în contul dumneavoastră IBAN format din 24 de caractere. 

IMPORTANT! În cazul în care returnați încălțăminte, cutiile acestora vor fi puse într-o pungă pentru a nu fi deteriorate la transport! 

Nu se acceptă :
* retururi expediate prin alt curier în afară de cel trimis de către noi
* retururi neanunțate telefonic sau prin email 


Politica de retur pentru Makeup

Conform legislației în vigoare, Ordonanța nr. 34/2014 prevede "consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor". 

În termen de maxim 48 de ore de la primirea coletului, trebuie să anunțați telefonic sau prin email că doriți să returnați, urmând să efectuați returul în maxim 14 zile. 
Plata pentru costurile de transport la retur ii revine clientului. 

Clientul are doua variante de a returna un produs: 
1. Se poate primi contravaloarea produsului la pretul la care a fost achizionat (exclus transportul). Plata se va face in termen de maxim 14 zile de la primirea coletului de catre SC Elis Clothes Shop SRL. Toti banii se returneaza numai prin virament bancar! Costul transportului la retur este de 15 lei, care se va scadea din suma returnata in cont. 
2. Se poate inlocui cu alt produs, acesta fiind trimis catre client dupa ce SC Elis Clothes Shop SRL primeste coletul returnat, pentru a fi verificat. 

Costul transportului pentru schimb este de 20 lei, care va fi achitat de catre client atunci cand primeste coletul de inlocuire. 

Se accepta doar produsele ambalate corespunzator, cu etichetele si ambalajele originale, exact asa cum au fost primite de catre client si insotite de factura de achizitie. 

La retur nu sunt acceptate:
- Produsele desigilate
- Produsele cu sigiliul, eticheta sau ambalajul rupt sau deteriorat
- Produsele testate
- Produsele folosite
- Produsele care nu sunt insotite de factura de achizitie
- Produsele care nu au fost achizitionate de pe www.ElisFashion.ro

Clientul are obligatia sa ambalajeze corespunzator produsul returnat, astfel incat sa nu se deterioreze pe perioada transportului.
Produsele care nu respecta termenii vor fi refuzate si returnate inapoi clientului, care va achita transportul dus-intors.

Pentru a realiza un retur, trebuie sa ne contactati prin email: office@elisfashion.ro sau telefonic: 0751 374 919. 
Nu se accepta retururile expediate prin alta firma de curierat in afara de cea trimisa de noi, precum si retururile care nu au fost anuntate telefonic sau prin email.